niedziela, 12 kwietnia 2015

Recenzja książki "Terapia sokowa"

terapia sokowa
"Terapia smakowa"

Bardzo lubię świeżo wyciskane soki i nie dlatego, że ulegam modom lub trendom kulinarnym. Mam w domu sokowirówkę oraz wyciskarkę do cytrusów i nie wyobrażam sobie życia bez tych sprzętów. Zimą, kiedy cytrusy są niedrogie zazwyczaj łączę w sok pomarańcze, grejpfruty oraz granaty.

Bomba witaminowa, od której jestem wręcz uzależniona to Koktajl ze szpinaku z selerem naciowym i limonką.
Możliwości łączenia smaków jest jednak nieskończenie wiele, a jeśli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat sięgnijcie po książkę "Terapia smakowa. Czas na juicing" Erin Quon & Briana Stockton ze zdjęciami Sary Remington.

Ta mała i bardzo poręczna książka została przepięknie wydana, a zdjęcia zrobiły na mnie wrażenie. Są bardzo kolorowe i energetyczne, a gadżety w postaci szklanek, słoików, butelek i słomek sprawiają, że nie mogę się od nich oderwać.

Ponad 90 przepisów. Jest w czym wybierać. Najpierw jednak niezbędny wstęp, porady dotyczące wyboru urządzenia (sokowirówka czy wyciskarka) oraz spis treści.

  • Rozbudzenie
  • Energia
  • Oczyszczanie
  • Ochrona

Znajdziemy tu wskazówki, dotyczące wyboru owoców i warzyw, ziół, a także sposoby przechowywania soków.
Na 112 stronach ogromna liczba przepisów, porad, pięknych zdjęć i ogrom wiedzy. Niemożliwe? A jednak!
Nawet nie pokuszę się o wypisanie ulubionych receptur, bo jest ich całe mnóstwo! Kupcie koniecznie tę książkę i sami przetestujcie! Bądżmy piękni, nie tylko na wiosnę :-)


Do następnej recenzji,

Agata

Wydawnictwo: Buchmann
Oprawa: Twarda
Ilość stron: 112
Cena: 34,99 zł
Data premiery: 18.02.2015

3 komentarze:

  1. Widziałam ją na półce w księgarni i przeglądałam uważnie. Od razu mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przekonałaś mnie! kupię na pewno podczas kolejnego pobytu w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zapisuję się na terapię :) muszę tylko dostać książkę :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję wszystkim za komentarze :) Mam nadzieję, że moje przepisy przypadną Wam do gustu :)
Fotografujcie potrawy z moich przepisów i przesyłajcie na maila: boronappeetit@gmail.com