poniedziałek, 9 czerwca 2014

Przepisy z truskawkami


Postanowiłam zebrać w jednym poście wszystkie dotychczas opublikowane przepisy z wykorzystaniem moim ulubionych owoców, czyli truskawek. Mam nadzieję, że coś wybierzecie dla siebie, a ja postaram się podmienić choć kilka zdjęć, bo z perspektywy czasu widzę, jak bardzo fotografia mi nie wychodziła :-)





Brownies z truskawkami



Ciasto biszkoptowe z truskawkami i rabarbarem








Ciasto drożdżowe z truskawkami


Galaretka truskawkowa




Koktajl truskawkowy






 
 

Kompot z truskawek             





Makaron z truskawkami



Muffiny z truskawkami i kruszonką migdałową










Mus czekoladowy z owocami










Panna Cotta z sosem truskawkowym









Placki z rabarbarem i truskawkami









Racuchy na białkach z truskawkami


Rolada biszkoptowa z truskawkami










Sałatka z melonem i truskawkami










Sernik kokosowy z truskawkami





Sernik na biszkoptach z pyszną masą z mascarpone i truskawkami










Sernik na zimno z truskawkami










Sernikobrownie z sosem truskawkowym










Tarta z truskawkami






Torcik serowy z musem truskawkowym










Tort czekoladowy z truskawkami










Tort Pavlova na urodziny bloga










Tort Pavlova z truskawkami









Waniliowy torcik z truskawkami

2 komentarze:


Dziękuję wszystkim za komentarze :) Mam nadzieję, że moje przepisy przypadną Wam do gustu :)
Fotografujcie potrawy z moich przepisów i przesyłajcie na maila: boronappeetit@gmail.com