wtorek, 3 czerwca 2014

Migawki z Niemiec

Rzadko dzielę się z Wami moim życiem prywatnym i moimi podróżami, ale tym razem postanowiłam zrobić wyjątek.
Przez ostatnie 10 dni przybywałam w Niemczech, gdzie odwiedzałam swoich znajomych i przyjaciół. Był to jak zwykle bardzo udany pobyt, który obfitował w wiele wrażeń. Byłam w tylu miejscach, które już dobrze znam z racji studiów w Niemczech, ale udało mi się również przetrzeć nowe szlaki.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Są to migawki robione telefonem.

Wylądowałam na lotnisku Frankfurt Hahn, a następnie udałam się do Mainz (miasto Gutenberga, znajdujące się w Nadrenii-Palatynacie) i Frankfurtu (Hesja). Moja dalsza podróż to Rüdesheim i Koblenz. Następnie pociągiem przejechałam prawie 3 godziny wzdłuż Renu do Nordrhein Westfalen, gdzie gościłam u przyjaciół w Mülheim nad rzeką Ruhrą.
Odwiedziłam tak lubiane przeze mnie centrum handlowe w Oberhausen, miałam okazję odwiedzić swoje studenckie miasto Essen oraz zjadłam pyszną kolację w restauracji VAPIANO w Duisburgu.
Swoją podróż zakończyłam w Dortmundzie, skąd odleciałam do Katowic :-)

PS. Żałuję, że tym razem nie odwiedziłam swojego ukochanego Düsseldorfu, ale mam nadzieję, że szybko to nadrobię. 































1 komentarz:

  1. Świetny post pełen pozytywnej energii. Widać, że wyjazd się udał. Mam nadzieję, że częściej będą pojawiać się u Ciebie takie wpisy.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję wszystkim za komentarze :) Mam nadzieję, że moje przepisy przypadną Wam do gustu :)
Fotografujcie potrawy z moich przepisów i przesyłajcie na maila: boronappeetit@gmail.com