środa, 26 czerwca 2013

Klub zakupowy Westwing


Jak każda kobieta lubię otaczać się pięknymi rzeczami, więc nic dziwnego, że kiedy trafiłam dzięki mojej koleżance do Klubu zakupowego Westwing, przepadłam z kretesem.
Przy kawie i kawałku ciasta spędziłam naprawdę miłe chwile, buszując po sklepie internetowym i podziwiając przeogromny i wyjątkowy asortyment.
A najciekawsze jest to, że każdego dnia oferta sklepu zmienia się. Możemy kupić tu unikalne przedmioty z całej Europy, wybierając je z 5 kampanii. Często są to wysokiej jakości meble, sprzęty kuchenne lub dekoracyjne dodatki. Ceny są niższe nawet do -70% w stosunku do cen rynkowych, ponieważ Westwing współpracuje bezpośrednio z producentami.

Nie można nazwać tego zwykłym sklepem internetowym, jakich pełno w sieci. To ekskluzywny butik, w którym każdy może się znaleźć, dokonać wyboru swoich zakupów, a przy tym poczuć się wyjątkowo. Dzięki temu, że Westwing oferuje swój własny Magazyn możemy zapoznać się z najnowszymi trendami i przyjrzeć się ciekawym aranżacjom wnętrz i nie tylko.






Magazyn dociera również do naszych rodzimych gwiazd i celebrytów; gościł w domu Nataszy Urbańskiej, Marty Żmudy-Trzebiatowskiej czy też Joanny Koroniewskiej.

A co trzeba zrobić by dokonać zakupów w Klubie? Wystarczy tylko się zarejestrować, podając email i hasło dostępu do konta. Członkostwo jest bezpłatne i w każdej chwili można z niego zrezygnować. Na podany email będzie przysyłany newsletter, dzięki któremu dowiedziecie się co ciekawego można "upolować" w najnowszych kampaniach.


Ja jestem członkiem Klubu Westwing już ponad rok i między innymi kupiłam cudowny żeliwny garnek, patelnię grillową i wiele drobiazgów do mieszkania.

Naprawdę polecam!



Zdjęcia dzięki uprzejmości Westwing.

4 komentarze:

  1. Westwing mnie kusi reklamami na fb codziennie, ale jeszcze sie nie zarejestrowalam. Mam jakas wątpliwość przez filmik niepochlebny o sklepie, ale Twój wpis skutecznie odsuwa te wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie slyszalam musze poczytac opinie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko,
    A ja miałam wiele razy z nimi ten problem, że jak coś fajnego znalazłam, to cena za przesyłkę była kosmiczna i za każdym razem (myślę, że było tego ponad 10 razy) ostatecznie rezygnowałam z dokonania transakcji. Dodatkową bolączką jest długi czas oczekiwania na wybrane przedmioty, ale to standard we wszytskich tego typu klubach.

    Choć oczywiście nie można im odmówić tego, że rzeczy tam są cudne i najchętniej wykupiłabym połowę artykułów z co drugiej kampanii.

    Może teraz coś się zmieniło i jak do nich następnym razem zajrzę, to ceny za przesyłkę będą w granicach rozsądku i w końcu coś ładnego upoluję do domu lub kuchni, bo bardzo bym chciała :-)

    Z serdecznymi pozdrowieniami,
    E.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem członkiem klubu i już kilka razy robiłam tam zakupy. Muszę jednak przyznać, tak jak Edith, że bardzo długo się czeka na wysyłkę;-( Jednak warto tam zaglądać, bo naprawdę można trafić na perełki :-)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję wszystkim za komentarze :) Mam nadzieję, że moje przepisy przypadną Wam do gustu :)
Fotografujcie potrawy z moich przepisów i przesyłajcie na maila: boronappeetit@gmail.com