środa, 4 lutego 2015

Blog Roku 2014


Drodzy czytelnicy!
Jak już wiecie zapewne z Facebooka mój blog bierze udział w konkursie na Blog Roku 2014 w kategorii KULINARNE :-) Będzie mi niezmiernie miło, jeśli oddacie na mnie swój cenny głos. Wystarczy wysłać SMS na numer 7122 o treści: E11364. Głosowanie potrwa do 10 lutego do godziny 12. Koszt sms: 1,23 zł z VAT. Mam nadzieję, że nie będziecie sknerzyć i poświęcicie tę skromną kwotę na mnie. A nawet jeśli nie uda się przejść do kolejnego etapu, bo wierzcie mi konkurencja jest bardzo silna!!!To Wasze pieniądze nie pójdą na marne. Zostaną bowiem przekazane Fundacji Dzieci Niczyje.



Z góry dziękuję i wracam do gotowania, żeby już niedługo zaskoczyć Was nowymi przepisami,

Agata

1 komentarz:


Dziękuję wszystkim za komentarze :) Mam nadzieję, że moje przepisy przypadną Wam do gustu :)
Fotografujcie potrawy z moich przepisów i przesyłajcie na maila: boronappeetit@gmail.com