niedziela, 4 stycznia 2015

Recenzja książki "Moje wypieki i desery na każdą okazję" Doroty Świątkowskiej

Recenzja książki Moje wypieki i desery na każdą okazję

W moje ręce tuż przed Świętami trafiła najnowsza książka znanej blogerki Doroty Świątkowskiej. Nie znać najsłodszego bloga  w sieci, który od lat kusi co rusz nowymi przepisami i wspaniałymi zdjęciami to grzech.
Autorka rozpieszcza swoich czytelników wypiekami i deserami na każdą okazję.


W książce znajdziemy przepisy na:
  • Urodziny
  • Walentynki
  • Tłusty czwartek
  • Wielkanoc
  • Na Majówkę
  • Na piknik
  • Halloween
  • Boże Narodzenie
  • Dla dzieci
  • Drugie śniadanie
  • Do kawy
Warto podkreślić, że pojawiły się tu receptury nie tylko słodkie, ale kilka wytrawnych, np. kapuśniaczki wigilijne.

Moje wypieki i desery na każdą okazję

Podział książki jest bardzo trafny i ułatwia poruszanie się po niej. Każdy przepis opatrzony jest krótkim wstępem (podobnie jak na blogu), sposób wykonania ma również bardzo prosty układ.
Zdjęcia zapierają dech w piersi i książkę z pewnością można przeglądać tylko dla nich :-)

Moje wypieki i desery na każdą okazję recenzja

Moje wypieki recenzja


Oprawa i szata graficzna to strzał w dziesiątkę i biję brawo wydawnictwu i grafikom za ich świetną pracę. Książka jest dzięki temu bardzo kolorowa i niezwykle apetyczna.

"Moje wypieki i desery na każdą okazję" to książka o której marzą kobiety, a przynajmniej wiele z tych, o których mi wiadomo. Jest prawdziwą ozdobą domowej biblioteczki i obserwuję euforię i dumę na twarzach znajomych, które kupiły bądź otrzymały ją w prezencie.

Z Dorotą nauczycie się piec, a może zapałacie pasją do tej czynności do tego stopnia, że będziecie chciały ją naśladować?
Zostawiam Was z tym pytaniem i zachęcam do lektury książki, a Pani Dorocie ukłony za jej słodką pracę.

Do kolejnego przeczytania,

Agata


PS. Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony Moje wypieki


Wydawnictwo: Egmont
Oprawa: Twarda
Ilość stron: 299
Cena: 59,90 zł

1 komentarz:

  1. Wygrałam tę książkę w konkursie, rzeczywiście jest warta uwagi. :) Myślę, że ta książka w kolekcji jest skrytym marzeniem wielu blogerek. :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję wszystkim za komentarze :) Mam nadzieję, że moje przepisy przypadną Wam do gustu :)
Fotografujcie potrawy z moich przepisów i przesyłajcie na maila: boronappeetit@gmail.com