środa, 28 maja 2014

Makaron z kurczakiem i czerwonym pesto

Ostatnio prezentowałam Wam przepis na pesto z suszonych pomidorów, a dziś pomysł na wykorzystanie pesto. To chyba z najlepszych i najprostszych opcji, czyli połączenie go z makaronem. Do tego mięso z kurczaka i smaczny obiad gotowy nim się obejrzycie :-)




Przepis własny

SKŁADNIKI:
1 pierś z kurczaka
5-6 łyżek pesto rosso
1 ząbek czosnku
2 łyżki oliwy z oliwek
świeża bazylia
sól, pieprz kolorowy
250g ulubionego makaronu (u mnie Eliche 56)

oraz:
stary ser (u mnie grana padano)

Pierś z kurczaka oczyszczamy i dokładnie myjemy. Osuszamy ręcznikami papierowymi i kroimy w niewielkie kawałki.  Przyprawiamy solą, pieprzem, przeciśniętym czosnkiem i skrapiamy oliwą z oliwek. Smażymy, aż będą zrumienione. Dodajemy na patelnię pesto rosso, mieszamy i chwilę gotujemy, dodając do sosu 3 łyżki wody z gotowania makaronu.
Łączymy z ugotowanym al dente makaronem i posypujemy świeżą bazylią. Dodatkowo możemy posypać danie parmezanem.

Bon Appétit!

Przepis na makaron z pesto

Przepis na makaron z czerwonym pesto

3 komentarze:

  1. Pyszny, prosty obiad ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki obiadek mi się bardzo podoba :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosto i ekspresowo. Takie obiady lubię szczególnie w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję wszystkim za komentarze :) Mam nadzieję, że moje przepisy przypadną Wam do gustu :)
Fotografujcie potrawy z moich przepisów i przesyłajcie na maila: boronappeetit@gmail.com