wtorek, 24 marca 2015

Wygraj książkę Donny Hay!




Witajcie!
Dziś chciałabym Was zaprosić do wzięcia udziału w konkursie, w którym mam dla Was jeden egzemplarz najbardziej wyczekiwanej książki tego roku "Szybko, świeżo, prosto" Donny Hay.
Nie zdążyłam jeszcze nawet przygotować dla Was recenzji tej książki. Pomyslałam jednak, że mimo to, każdy z pewnością chciałby wejść w jej posiadanie. Książka jest wyjątkowo pięknie wydana.



Zasady konkursu:

  1. Organizatorem konkursu jest Blog Bo(ro)n Appétit.
  2. Fundatorem nagrody jest Wydawnictwo Albatros.
  3. Konkurs organizowany jest na obszarze Polski w dniach 24.03 do godziny 23:59  31.03.2015.
  4. Konkurs skierowany jest do osób, które posiadają polski adres korespondencyjny.
  5. W konkursie zostanie wyłoniony jeden laureat, który otrzyma nagrodę w postaci książki "Szybko, świeżo, prosto" Donny Hay.
  6. Zadanie konkursowe: Należy wysłać przepis na szybkie i proste wiosenne danie z wykorzystaniem szparagów (jesteśmy tuż przed sezonem!) oraz krótko przekonać mnie, że to właśnie do Was powinien trafić egzemplarz tej wyjątkowej książki (mogą być zdjęcia potrawy ze szparagami z poprzedniego roku, o której napiszecie, wierszyki, cokolwiek co przyjdzie Wam do głowy). W tytule wiadomości proszę o wpisanie "KONKURS KSIĄŻKOWY". Adres mailowy: boronappeetit@gmail.com
  7. Jedna osoba może zgłosić tylko jeden przepis.
  8. W wiadomościach proszę o zamieszczenie podpisu (imię i nazwisko).
  9. Będzie mi bardzo miło, jeśli jednocześnie zlajkujecie mój profil na Facebooku, żeby być na bieżąco z tym, co dzieje się w mojej kuchni i na blogu.
  10. Wyniki ogłoszę w osobnym poście w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu (najprawdopodobniej ze względu na święta 7.04).
  11. Warunkiem otrzymania przesyłki z nagrodą jest spełnienie powyższych warunków oraz po ogłoszeniu wyników przesłanie swoich danych (imię i nazwisko oraz adres zamieszkania). Dane należy przesłać na adres mailowy: boronappeetit@gmail.com
Powodzenia w konkursie,

Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dziękuję wszystkim za komentarze :) Mam nadzieję, że moje przepisy przypadną Wam do gustu :)
Fotografujcie potrawy z moich przepisów i przesyłajcie na maila: boronappeetit@gmail.com