środa, 21 maja 2014

Recenzja książki "Słodkie dekoracje ciast i innych deserów" Joanny Góźdź


Zapewne pamiętacie moją recenzję książki Pani Joanny Góźdź "Inspiracje na Wielkanoc". Kolejna książki tej autorki nosi tytuł "Słodkie dekoracje ciast i innych deserów" i jest zdecydowanie najbardziej kolorową i bogato ilustrowaną książką, jaką ostatnio trzymałam w rękach.
To właściwie rodzaj przewodnika, z którego krok po kroku możemy nauczyć się prostych trików wykonywania ozdób z lukru plastycznego, dekoracji z czekolady, czy zdobienia tortów.
To również źródło przepisów na fantastyczny krem maślany i słodkie polewy, tak przydatne w sztuce dekorowania słodkości.
Tego typu książki zachwycają zwłaszcza takie beztalencia manualne jak ja, które mają odwieczny problem choćby z dekoracją tortów. Nie wiem, czy rzeczywiście brakuje mi talentu, pomysłu, a może cierpliwości?


Mam jednak nadzieję, że z tak fantastycznym poradnikiem skuszę się na któryś z zaproponowanych przez autorkę sposobów na ozdobienie wykonywanych przeze mnie deserów.

Zresztą sami spójrzcie!Jest w czym wybierać i jak się temu przyjrzeć dokładnie, nie taki diabeł straszny jak go malują! ;-)

Ozdoby z lukru plastycznego, które szczególnie mnie urzekły:




Torty na których widok dech zapiera :-)

Tutaj przyda się z pewnością przeciskarka do czosnku :-)






Wydawnictwo: Buchmann
Ilość stron: 111
Oprawa: Miękka
Cena: 27,99 zł

Wpis promocyjny


2 komentarze:

  1. Książa zapowiada się świetnie. Z takimi pięknymi dekoracjami każde ciasto nabiera uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tą książkę, jest rewelacja, polecam :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję wszystkim za komentarze :) Mam nadzieję, że moje przepisy przypadną Wam do gustu :)
Fotografujcie potrawy z moich przepisów i przesyłajcie na maila: boronappeetit@gmail.com