poniedziałek, 29 grudnia 2014

Kawa cynamonowa-przepis

Przepis na kawę z cynamonem

Kawa cynamonowa dla wielbicieli słodszych kaw. Do jej przyrządzenia niezbędny będzie syrop cynamonowy, który prezentowałam w jednych z ostatnich postów. Przepis na niego znajdziecie TUTAJ.
Kawa, która szczególnie smakuje zimą, jest mocno korzenna za sprawą cynamonu. Ważny jest oczywiście gatunek kawy, dlatego postawcie na jakość. Ja do parzenia kawy używam ekspresu ciśnieniowego, który mieli ziarenka kawy, dzięki temu wiem, że oddaje jej pełen aromat. A do tego puszyste, spienione mleko...


Do usłyszenia i zobaczenia w Nowym 2015 Roku :-) Oby był jak najsłodszy dla nas wszystkich!

Syrop cynamonowy do kawy

Syrop cynamonowy do kawy

Przepis własny

SKŁADNIKI:
1 łyżka syropu cynamonowego
świeżo zaparzona kawa (ok. 100ml)
spienione mleko
cynamon do oprószenia

Zdjęcie zrobione w Turcji 2013 podczas wakacji

Do szklanki wlewamy syrop cynamonowy, parzymy w ekspresie kawę i uzupełniamy spienionym mlekiem. Oprószamy dodatkowo mielonym cynamonem. Kawa nie wymaga dodatkowego słodzenia :-)

Bon Appétit!

Kawa z cynamonem

Kawa cynamonowa

10 komentarzy:

  1. Boskie te szklanki, też mi się takie marzą :) Kawa musiała smakować bajecznie :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gin! Dziękuję :-) Szklanki dostałam w prezencie od koleżanki z Niemiec i przeleżały 1,5roku zanim wpadłam na wykorzystanie ich do choćby jednego zdjęcia :-)

      Usuń
    2. A ja właśnie miałam pytać, skąd te szklaneczki. Taka kawa musi smakować obłędnie!

      Usuń
  2. Nie dość, że przepis jest bardzo zachęcający to te zdjęcia są niesamowite... aż ma się ochotę właśnie na TĄ kawę !

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo fajna szklanka ;) Taka nietypowa. Z miłą chęcią bym ją wypił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspaniały przepis! Pysznie to wygląda, a możesz mi powiedzieć gdzie udało Ci się kupić tak śliczne szklaneczki?!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję wszystkim za komentarze :) Mam nadzieję, że moje przepisy przypadną Wam do gustu :)
Fotografujcie potrawy z moich przepisów i przesyłajcie na maila: boronappeetit@gmail.com